Wednesday, April 14, 2010

Oh. My Prada!!!

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Baru sampai office. Hari ini, aku sampai office awal, jadi sempat la, kot nak menggarang sket2.hehehe. Janji, bos aku  xsampai lagi. Mungkin tengah buat breakfast kat umah lagi kot.hee. Tajuk aku , Oh , my Prada!!.. menggambarkan sesuatu yang bernilai dan branded. betul x? sebenarnya, semalam, masa aku balik keje, aku lalu ikut taman. Aku terserempak dengan  pasangan suami n isteri sedang jogging, rehat-rehat. Umur mereka lebih kurang 60-an kot. Tapi, sweet sangat. Nampak mcm org muda sedang bercinta.sembang2, gelak2..bahagianya. heee.. Bila aku tengak meraka berdua, dlm otak aku sempat la, berangan2. "macam mana la,bila aku tua nnti". Life macam tu rasa macam xternilai harganya. Lebih mahal dari handbag yang brand Prada. heheheh..

Ok, selamat bekerja sume.=)=)

No comments:

Post a Comment